Ukázka jídelníčku den 1

Často se mě ptáte zda bych vám mohla napsat ukázku mého jídelníčku a tak mě napadlo zavést pravidelné články právě s ukázkou stravy na jeden den. Vždy se řiďte tím, že strava by měla být pestrá, vyvážená a s obsahem všech hlavním makrosložekbílkovin, sacharidů a tuků. Pokud držíte speciální dietu během které nekonzumujete jednu z těchto makrosložek, dieta by neměla trvat dlouho protože by později mohla způsobit zdravotní komplikace.
Jídelníček budu uvádět bez hmostnosti u jednotlivých potravin, každý člověk je individuální a měl by si množství stravy přizpůsobit dle svých potřeb a fyzické náročnosti během dne. Tento jídelníček berte pouze jako inspiraci na jídla, která byste mohli zařadit do svého stravování.

Snídaně
Pohanková kaše
Svačina I
Active toasty, kozí sýr, rajče
Oběd
Losos na másle s citronem, polníček, opékané brambory
Svačina
Kiwi s jogurtem
Večeře
Mletá zeleninová pomazánka, vejce natvrdo, celozrnná bagetka

Tip dne: Nezapomínejte dostatečně pít, na každých vašich 15 kg tělesné váhy byste měli vypít 0,5 – 0,75 l vody. Při fyzické aktivitě a teplém pačasí je potřeba tekutin ještě vyšší.

Pokud byste chtěli sestavit jídelníček přímo pro vás, mrkněte se na článek ZDE. S láskou Simi